Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27274
Title: Особливості створення і розвитку мистецьких брендів
Authors: Тищенко, А.
Ладонько, Л. С.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Тищенко А. Особливості створення і розвитку мистецьких брендів / А. Тищенко, Л. С. Ладонько // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 629-632.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27274
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P629-632.pdf394,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.