Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27278
Title: Формування системи професійних цінностей сучасних маркетологів
Authors: Шіковець, К. О.
Квіта, Г. М.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Шіковець К. О. Формування системи професійних цінностей сучасних маркетологів / К. О. Шіковець, Г. М. Квіта // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 647-649.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27278
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P647-649.pdf388,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.