Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27287
Назва: Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій
Автори: Щербань, А. М. О.
Rossi, Sergio
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Щербань А. М. О. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій / А. М. О. Щербань, S. Rossi // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 672-675.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27287
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2024_P672-675.pdf393,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.