Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27289
Title: Визначення основних інструментів маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльності
Authors: Євсейцева, О. С.
Головачов, І.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Головачов І. Визначення основних інструментів маркетингу для підвищення ефективності підприємницької діяльності / І. Головачов ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 679-681.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27289
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P679-681.pdf428,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.