Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27364
Title: Концепції та проблеми екологічного маркетингу
Authors: Шіковець, К. О.
Матренок, Н. Р.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Матренок Н. Р. Концепції та проблеми екологічного маркетингу / Н. Р. Матренок ; наук. кер. К. О. Шіковець // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 158-160.
Abstract: Метою роботи є визначення сутності екологічного маркетингу, його концепцій та причин труднощів впровадження екологічного маркетингу в практику господарської діяльності компаній.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27364
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOMIN_2024_P158-160.pdf384,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.