Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27366
Title: Особливості маркетингової стратегії державних органів управління
Authors: Квіта, Г. М.
Ярош, А. О.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ярош А. О. Особливості маркетингової стратегії державних органів управління / А. О. Ярош ; наук. кер. Г. М. Квіта // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 162-164.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27366
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOMIN_2024_P162-164.pdf385,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.