Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27377
Title: Аспекти розробки атрибутики для персонального бренду художника
Other Titles: Aspects of developing attributes for a personal artist brand
Authors: Дубрівна, А. П.
Сечкар, Жанна
Keywords: особистий бренд художника
соціальні мережі
сучасне мистецтво
personal artist brand
social networks
contemporary art
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Сечкар Ж. А. Аспекти розробки атрибутики для персонального бренду художника : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Ж. А. Сечкар ; наук. кер. А. П. Дубрівна ; рец. О. Г. Рибченко. – Київ : КНУТД, 2024. – 92 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена вивченню сфери художнього брендингу та її практичного використання шляхом створення персонального бренду художника. У дослідженні було розглянуто теоритичні та історичні засади художніх брендів, використану термінологію, проаналізовано існуючі успішні художні бренди відомих митців та художників з платформи Інстаграм, вивчено вплив соціальних мереж на карʼєру художника. Також, було проаналізовано важливість унікального стилю та особистості художника, розглянуті види атрибутики. На основі отриманих результатів дослідження було створено особистий бренд художника в Інстаграм, розроблено авторську атрибутику, побудовано стратегію розвитку.
The qualification work is dedicated to the study of the field of artistic branding and its practical application through the creation of a personal artist brand. The research examined theoretical and historical foundations of artistic brands, utilized terminology, analyzed existing successful artistic brands of well-known artists and Instagram platform artists, and studied the impact of social networks on an artist's career. Additionally, the importance of a unique style and personality of the artist was analyzed, and types of attributes were considered. Based on the research results, a personal artist brand on Instagram was created, authorial attributes were developed, and a development strategy was built.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27377
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра цифрового мистецтва
Appears in Collections:Бакалаврський рівень
Кафедра цифрового мистецтва (ЦМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyplom023_Sechkar_Dubrivna.pdf18,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.