Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27504
Назва: Управління соціальним маркетингом в умовах військових дій
Автори: Кирилко, Н. М.
Ключові слова: бізнес-структура
маркетингові стратегії
логістичні системи
соціальний маркетинг
управління соціальним маркетингом
Дата публікації: лис-2023
Видавництво: CPN Publishing Group
Бібліографічний опис: Кирилко Н. М. Управління соціальним маркетингом в умовах військових дій / Н. М. Кирилко // Topical aspects of modern scientific research : рroceedings of III International Scientific and Practical Conference, Tokyo, Japan, 23-25 November 2023. – CPN Publishing Group, Tokyo, Japan, 2023. – Р. 608-612.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто питання управління соціальним маркетингом в умовах військових дій нашої країни. Проаналізовано економічний та соціальний розвиток малого та середнього бізнесу України на 2020-2023 рр. Розглянуто маркетингові стратегії розвитку підприємств та поняття логістичної системи. Сформована комплексна характеристика соціального маркетингу. Доведено актуальність управління соціальним маркетингом, як покращення ділової репутації та загальної результативності бізнес-структур.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27504
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра управління та смарт-інновацій
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20240925_302.pdf422,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.