Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27505
Title: Керування даними маркетингових досліджень організацій у військовий період
Authors: Кирилко, Н. М.
Keywords: керування даними організацій
незворотні процеси
маркетингові дослідження
пошукові дослідження
штучний інтелект
мобільні технології
Issue Date: Dec-2023
Publisher: Cognum Publishing House
Citation: Кирилко Н. М. Керування даними маркетингових досліджень організацій у військовий період / Н. М. Кирилко // Global science: prospects and innovations : рroceedings of V International Scientific and Practical Conference, Liverpool, United Kingdom, 28-30 December 2023. – Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom, 2023. – Р. 834-838.
Abstract: В статті розглянуто питання керування даними маркетингових досліджень організацій у військовий період. Проведено аналіз праць зарубіжних та вітчизняних науковців щодо поняття маркетингових досліджень. Виокремлено основні задачі маркетингових досліджень організацій з урахуванням сьогоденних військових дій країни. Сформована класифікація маркетингових досліджень організацій. Доведено актуальність керування даними маркетингових досліджень організацій у військовий період, що дає змогу стверджувати про необхідність освоєння нових передових технологій та інноваційних форм партнерства в бізнесі.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27505
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра управління та смарт-інновацій
Appears in Collections:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20240925_303.pdf624,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.