Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2763
Назва: Роль паблік рілейшенз у формуванні ринку освітніх послуг
Автори: Крахмальова, Н. А.
Ключові слова: паблік рілейшенз ВНЗ України
організаційна структура підрозділу паблік рілейшенз ВНЗ та основні його завдання
ринок освіти
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Крахмальова Н. А. Роль паблік рілейшенз у формуванні ринку освітніх послуг / Н. А. Крахмальова // Економіка і управління. — 2012. — № 3. — С. 22-25.
Source: Економіка і управління
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості фінкціонування та розвитку освітньої сфери України, підвищення конкурентоздатності вищих навчальних закладів (ВНЗ) на ринку освітніх послуг за допомогою впровадження в їх діяльність методів паблік рілейшенз.
The features of functioning and development of educational sphere in Ukraine, increase of competitiveness of higher educational establishments at the market of educational services by means of introduction in their activity of methods of public relations are examined in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2763
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2312-7872
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161031_101.pdf107,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.