Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2785
Название: Економічний аспект виставково-ярмаркової діяльності підприємства
Авторы: Крахмальова, Н. А.
Ключевые слова: виставково-ярмаркові заходи
комплексний підхід до ефективного управління виставково-ярмарковою діяльністю підприємства
Дата публикации: 2012
Библиографическое описание: Крахмальова Н. А. Економічний аспект виставково-ярмаркової діяльності підприємства / Н. А. Крахмальова // Вісник Хмельницького національного університету. — 2012. — № 2, Т. 1. — С. 176—178.
Source: Вісник Хмельницького національного університету
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються комунікаційні заходи підприємства, а саме виставки і ярмарки як основні інструменти практичної реалізації ринкових цілей підприємства для досягнення комерційного результату та основні підходи до ефективного управління виставково-ярмарковою діяльністю.
The of communication measures of enterprise are examined in the article, namely exhibitions and fairs as basic instruments of practical realization of market aims of enterprise for the achievement of commercial result and basic going are near an effective management exhibition-fair activity.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2785
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2307-5740
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161031_107.pdf269,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.