Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2797
Назва: Теоретико-методологічні засади формування балансованого стратегічного потенціалу партнерської заємодії підприємств сфери послуг
Інші назви: Теоретико-методологические основы формирования сбалансированного стратегиче-ского потенциала партнерского взаимодействия предприятий сферы услуг
Theoretical and metodological foundations of forming a balanced strategic potential of partner integration service company
Автори: Лісун, Я. В.
Ключові слова: партнерство
розвиток
ефективність
взаємодія
стратегічний потенціал
збалансованість
синергізм
цілі
партнерство
эффективность
цели
взаимодействие
синергизм
стратегический потенциал
сбалансированность
partnership
interaction
cooperation
goals
strategic potential
balance
synergism
efficiency and development
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Лісун Я. В. Теоретико-методологічні засади формування балансованого стратегічного потенціалу партнерської заємодії підприємств сфери послуг / Я. В. Лісун // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. — 2014. — Вип. 6 (3). — С. 12-15.
Source: Науковий вісник Херсонського державного університету. Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сукупність термінів, що розкривають сутність бізнес-партнерства. Визначено учасників, що формують складові ланцюгу при наданні побутових послуг відповідно до схеми можливих взаємозв’язків. Подано концептуальний підхід до формування збалансованого стратегічного потенціалу партнерської взаємодії підприємств сфери послуг.
В статье исследована совокупность терминов, раскрывающих сущность бизнес-партнерства. Определены участники, формирующие составляющие цепи при оказании бытовых услуг согласно схеме возможных взаимосвязей. Подан концептуальный подход к формированию сбалансированного стратегического потенциала партнерского взаимодействия предприятий сферы услуг.
The paper investigated the set of terms that reveal the essence of a business partnership. Define participants, forming the components of the chain, when providing domestic services, according to a scheme of possible relationships. Proposed the conceptual approach to the forming a balanced strategic potential of partner interaction service company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2797
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161031_514.pdf637,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.