Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2798
Title: Стратегічний моніторинг як основа розробки конкурентної стратегії субєктів сервісної діяльності
Authors: Карлаш, М. О.
Лісун, Я. В.
Keywords: зовнішнє середовище
стратегічний баланс
індекс ділових очікувань
внутрішнє середовище
бізнес‐клімат
стратегічний моніторинг
external environment
business climate
strategic balance
strategic monitoring
internal environment
the index of business expectations
Issue Date: 2013
Citation: Карлаш М. О. Стратегічний монітринг як основа розробки конкурентної стратегії субєктів сервісної діяльності / М. О. Карлаш, Я. В. Лісун // Економічний розвиток: теорія, методологія, управління : матеріали Міжнародної науково‐практичної конференції (м. Київ, 26-30 листопада 2013 р.). — 2013. — С. 69-75.
Abstract: В статті досліджено аспекти стратегічного моніторингу як етапу процесу розробки конкурентної стратегії. Досліджена системна модель оточення підприємств сфери послуг, проаналізовані ділові очікування підприємств, надана оцінка бізнес‐клімату.
Article investigates aspects of strategic monitoring as a stage of the development process of competitive strategy. Investigated system model environment service industries analyzed Business Outlook Survey, the estimation of business climate.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2798
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161031_515.pdf430,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.