Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2812
Название: Активізація управлінської діяльності вищих навчальних закладів: маркетинговий аспект
Авторы: Крахмальова, Н. А.
Ключевые слова: ринок освітніх послуг
вищі навчальні заклади України
маркетингові комунікації
виставкова діяльність
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Крахмальова Н. А. Активізація управлінської діяльності вищих навчальних закладів: маркетинговий аспект / Н. А. Крахмальова // Економіка і управління. — 2011. — № 1. — С. 41-46.
Source: Економіка і управління
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються особливості розвитку освітніх послуг в Україні, теоретичні засади поняття «маркетингові комунікації» та значення маркетингової діяльності в вищих навчальних закладів у досягненні їх комерційних та некомерційних цілей.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2812
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161031_106.pdf125,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.