Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28160| Title: | Статистичне забезпечення дослідження взаємозв’язку між попитом на освітні послуги та рейтингом ЗВО у Webometrics Ranking of World Universities |
| Authors: | Тарасенко, О. С. |
| Keywords: | системний підхід узагальнення аналіз синтез статистичні методи аналізу взаємозв’язків моделювання |
| Issue Date: | Apr-2024 |
| Publisher: | SPC “Sci-conf.com.ua” |
| Citation: | Тарасенко О. С. Статистичне забезпечення дослідження взаємозв’язку між попитом на освітні послуги та рейтингом ЗВО у Webometrics Ranking of World Universities / О. С. Тарасенко // Perspectives of contemporary science: theory and practice : рroceedings of II International Scientific and Practical Conference, Lviv, Ukraine, 1-3 April 2024. – SPC “Sci-conf.com.ua”, Lviv, Ukraine, 2024. – Р. 958-962. |
| Abstract: | В сучасних умовах інформацію про свій конкурентний статус заклади вищої освіти (далі – ЗВО) можуть отримувати як з власних джерел, проводячи аналіз конкурентних переваг та своїх позицій на ринку освітніх послуг, так і використовуючи світові рейтинги конкурентоспроможності університетів як інструментарій порівняння з іншими університетами світу. Інформація, яку отримує керівництво ЗВО з рейтингів, є основою для формування виваженої конкурентної стратегії, враховуючи різні аспекти формування конкурентоспроможності. Це особливо важливо в координатах євроінтеграційного курсу України, а також зважаючи на воєнні виклики та зумовлені ними соціальні, економічні, політичні, гуманітарні й інші наслідки. |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28160 |
| Faculty: | Факультет управління та бізнес-дизайну |
| Department: | Кафедра управління та смарт-інновацій |
| Appears in Collections: | Матеріали наукових конференцій та семінарів Кафедра менеджменту (МН) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| PERSPECTIVES-OF-CONTEMPORARY-SCIENCE-THEORY-AND-PRACTICE-1-3.04.2024-Р958-962.pdf | 694,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.