Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2935
Название: Дослідження концептуальних основ процесу управління: місце торгової марки в системі управління підприємством
Авторы: Бихова, О. М.
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Бихова О. М. Дослідження концептуальних основ процесу управління: місце торгової марки в системі управління підприємством / О. М. Бихова // Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія. — Х. : ХНЕУ, 2013. — С. 50-67.
Source: Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2935
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISBN: 978-966-676-567-6
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161104_108.pdf325,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.