Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2939
Title: Класифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банками
Other Titles: Классификация видов бенчмаркинга в системе управления банками
Classification of benchmarking types in the management of banks
Authors: Бихова, О. М.
Keywords: бенчмаркінг
особливості застосування бенчмаркінгу
банк
класифікація видів бенчмаркінгу
бенчмаркинг
особенности применения бенчмаркинга
классификация видов бенчмаркинга
benchmarking
benchmarking types classification
benchmarking application peculiarities
bank
Issue Date: 2014
Citation: Бихова О. М. Класифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банками / О. М. Бихова // Економіка розвитку. — 2014. — № 3. — С. 15-18.
Source: Економіка розвитку
Abstract: Уточнено визначення бенчмаркінгу з урахуванням банківської специфіки. Бенч-маркінг розглянуто як процес порівняння продукту (послуги) та бізнес-процесів банку з продуктами (послугами) та бізнес-процесами банків-лідерів, кращих кредитних установ, партнерів з метою запозичення кращого досвіду в різних сферах діяльності і його адаптації для отримання конкурентних переваг на ринку банківських послуг. З метою вдосконалення процедури застосування бенчмаркінгу в діяльності банків систематизовано та виокремлено головні класифікаційні ознаки, обґрунтовано особливості застосування різновидів бенчмаркінгу. Доведено, що такий під-хід дасть можливість керівництву банків цілеспрямовано застосовувати методику вивчення та впровадження позитивного досвіду конкурентів, партнерів та інших організацій, а також сприятиме інноваційному розвитку кредитних організацій.
Уточнено определение бенчмаркинга с учетом банковской специфики. Бенч-маркинг рассмотрен как процесс сравнения продукта (услуги) и бизнес-процессов банка с продуктами (услугами) и бизнес-процессами банков-лидеров, лучших кредитных учреждений, партнеров с целью заимствования лучшего опыта в разных сферах деятельности и его адаптации для получения конкурентных преимуществ на рынке банковских услуг. С целью усовершенствования процедуры применения бенчмаркинга в деятельности банков систематизированы и выделены основные классификационные признаки, обоснованы особенности применения видов бенчмаркинга. Доказано, что такой подход позволит руководству банков целенаправленно применять методику изучения и внедрения передового опыта конкурентов, партнеров и других организаций, а также будет способствовать инновационному развитию кредитных организаций.
The definition of benchmarking is clarified based on banking specifics. Bench-marking is considered as a process of comparing a product (a service) and business processes of a bank with products (services) and business processes of leading banks, best lenders, partners in order to borrow best practices in various areas and their adaptation with a view to gaining competitive advantage in the banking market. In order to improve the procedure of applying benchmarking to the activities of banks, the basic classification features were systematized and identified and peculiarities of application of benchmarking types were justified. This approach is proved to enable the manage-ment of banks to deliberately apply the methodology of studying and implementing ad-vanced practices of competitors, partners and other organizations, and will contribute to innovative development of credit institutions.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2939
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1683-1942
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161104_112.pdf286,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.