Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2016-11-07T13:56:08Z-
dc.date.available2016-11-07T13:56:08Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЩербак В. Г. Теоретичні основи формування збутової політики підприємств / В. Г. Щербак // Збутова діяльність промислових підприємств: теорія та напрямки розвитку : монографія. — Харків : вид. ХНЕУ, 2008. — С. 54-71.uk
dc.identifier.isbn966-676-214-5uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2948-
dc.language.isoukuk
dc.titleТеоретичні основи формування збутової політики підприємствuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЗбутова діяльність промислових підприємств: теорія та напрямки розвиткуuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161103_502.pdf972,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.