Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2948
Назва: Теоретичні основи формування збутової політики підприємств
Автори: Щербак, В. Г.
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Щербак В. Г. Теоретичні основи формування збутової політики підприємств / В. Г. Щербак // Збутова діяльність промислових підприємств: теорія та напрямки розвитку : монографія. — Харків : вид. ХНЕУ, 2008. — С. 54-71.
Source: Збутова діяльність промислових підприємств: теорія та напрямки розвитку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2948
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISBN: 966-676-214-5
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161103_502.pdf972,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.