Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2982
Название: Аналіз основних психологічних підходів до проблеми розуміння тексту читачем
Другие названия: Анализ основных психологических подходов понимания текста читателем
Analysis of major psychological approaches to understanding the text reader
Авторы: Кириченко, Римма Вікторівна
Ключевые слова: розуміння тексту
понимание текста
text understanding
смисл
смысл
meaning
когнітивні операції
когнитивные операции
cognitive manipulations
діалогічна взаємодія з текстом
диалогическое взаимодействие с текстом
interlocutory interaction with text
рівні розуміння
уровни понимания
levels of understanding
критерії розуміння
критерии понимания
understanding of the criteria
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Кириченко Р. В. Аналіз основних психологічних підходів до проблеми розуміння тексту читачем./ Р. В. Кириченко // Вісник Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова. Психологія. — 2011. — Т. 16, Вип. 11. — С. 219-226.
Source: Вісник Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова. Психологія
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовані теоретичні підходи та наукові погляди до проблеми розуміння тексту читачем, систематизований та розкритий зміст основних понять даної проблематики, окреслені можливі перспективи подальших наукових пошуків. Результати теоретичних досліджень можуть бути використані викладачами та студентами вищих навчальних закладів для покращення роботи з текстом.
В статье проанализированы теоретические подходы и научные взгляды проблемы понимания текста, систематизировано и раскрыто содержание основных понятий данной проблематики, очерчены возможные перспективы научных поисков. Результаты теоретических исследований могут быть использованы преподавателями и студентами высших учебных заведений для улучшения работы с текстом.
In the article different theoretical approaches and scientific views on problems of reader’s text understanding are analyzed, the meaning of basic notions of the problem is provided and systemized, possible perspectives of further scientific researches are outlined. The results of theoretical researches can be used by teachers and students of academic institutions for improvement of work with a text.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2982
Faculty: Факультет індустрії моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161111_Kyrychenko_P219-226.pdf128,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.