Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрел, А. М.-
dc.date.accessioned2025-06-17T12:07:36Z-
dc.date.available2025-06-17T12:07:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОрел А. М. Двосторонній процес маркетингових комунікацій підприємств / А. М. Орел // Формування ринкових відносин в Україні. – 2024 – Вип. 12(283). – С. 102–109.uk
dc.identifier.issn2522–1620uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29909-
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінтернет-рекламаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.titleДвосторонній процес маркетингових комунікацій підприємствuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorOrel, Anna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceФормування ринкових відносин в Україніuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doihttps://zenodo.org/records/15039047uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OREL.pdf227,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.