Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29909
Title: Двосторонній процес маркетингових комунікацій підприємств
Authors: Орел, А. М.
Keywords: маркетинг
інтернет-реклама
конкурентоспроможність
цифрові технології
Issue Date: 2024
Citation: Орел А. М. Двосторонній процес маркетингових комунікацій підприємств / А. М. Орел // Формування ринкових відносин в Україні. – 2024 – Вип. 12(283). – С. 102–109.
Source: Формування ринкових відносин в Україні
DOI: https://zenodo.org/records/15039047
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29909
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2522–1620
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OREL.pdf227,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.