Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30063
Назва: | Лінгводидактичний аспект викладання числівника азербайджанським студентам: когнітивний, контрастивний, комунікативний підходи |
Інші назви: | Linguistic-didactic aspect of teaching numerals to Azerbaijani students: cognitive, contrastive, communicative approaches |
Автори: | Мунтян, Олександр Олександрович |
Ключові слова: | методика навчання комунікативний підхід когнітивнийпідхід лінгводидактичний аспект українська мова як іноземна |
Дата публікації: | 26-бер-2025 |
Видавництво: | Scholarly Publisher ICSSH |
Бібліографічний опис: | Мунтян О. О. Лінгводидактичний аспект викладання числівника азербайджанським студентам: когнітивний, контрастивний, комунікативний підходи / О. О. Мунтян // International scientific-practical conference “Topical issues of science, education and society in modern conditions”: conference proceedings (Aarhus, Denmark, March 26, 2025). Aarhus, Denmark: Scholarly Publisher ICSSH, 2025. – P. 12–14. |
Короткий огляд (реферат): | У тезах розлянуто лінгводидактичний аспект (когнітивний, контрастивний, комунікативний підходи) викладання числівника азербайджанським студентам. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30063 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титул.pdf | Титульний аркуш | 324,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Зміст.pdf | Зміст | 168,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Тези.pdf | Тези | 181,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.