Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30063
Назва: Лінгводидактичний аспект викладання числівника азербайджанським студентам: когнітивний, контрастивний, комунікативний підходи
Інші назви: Linguistic-didactic aspect of teaching numerals to Azerbaijani students: cognitive, contrastive, communicative approaches
Автори: Мунтян, Олександр Олександрович
Ключові слова: методика навчання
комунікативний підхід
когнітивнийпідхід
лінгводидактичний аспект
українська мова як іноземна
Дата публікації: 26-бер-2025
Видавництво: Scholarly Publisher ICSSH
Бібліографічний опис: Мунтян О. О. Лінгводидактичний аспект викладання числівника азербайджанським студентам: когнітивний, контрастивний, комунікативний підходи / О. О. Мунтян // International scientific-practical conference “Topical issues of science, education and society in modern conditions”: conference proceedings (Aarhus, Denmark, March 26, 2025). Aarhus, Denmark: Scholarly Publisher ICSSH, 2025. – P. 12–14.
Короткий огляд (реферат): У тезах розлянуто лінгводидактичний аспект (когнітивний, контрастивний, комунікативний підходи) викладання числівника азербайджанським студентам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30063
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титул.pdfТитульний аркуш324,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Зміст.pdfЗміст168,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Тези.pdfТези181,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.