Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30143
Title: Концептуальні засади створення бренду
Authors: Шеховцова, А. А.
Солнцев, С. О.
Issue Date: 2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Шеховцова А. А. Концептуальні засади створення бренду / А. А. Шеховцова, С. О. Солнцев // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 154-155.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30143
Appears in Collections:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+28.03.2025-ЗБІРНИК Домінанти ТЕЗИ (перев 28.05)-154-155.pdf554,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.