Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30199
Title: English and fashion brands promotion: challenges and strategies
Authors: Stelmakh, Anastasiia
Goncharenko, S.
Issue Date: 2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Stelmakh A. English and fashion brands promotion: challenges and strategies / A. Stelmakh, S. Goncharenko // Діалог культур у Європейському освітньому просторі : матеріали Х Міжнародної конференції, м. Київ, 9 травня 2025 р. / упор. С. Є. Дворянчикова. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 129-132.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30199
Appears in Collections:Діалог культур у Європейському освітньому просторі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сonference Рroceeding_Dialogue of Cultures_KNUTD_09.05.2025-129-132.pdf699,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.