Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30254
Назва: Виклики та стратегії просування українських брендів на міжнародних ринках
Автори: Якубяк, Є. Ю.
Шевчук, П. Д.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Якубяк Є. Ю. Виклики та стратегії просування українських брендів на міжнародних ринках / Є. Ю. Якубяк, П. Д. Шевчук // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 168-171.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30254
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+28.03.2025-ЗБІРНИК Домінанти ТЕЗИ (перев 28.05)-168-171.pdf605,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.