Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30306
Title: Цифрова етика та соціальна відповідальність брендів у маркетингових стратегіях
Authors: Серб, Д. А.
Городецький, Ю. Д.
Issue Date: 2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Серб Д. А. Цифрова етика та соціальна відповідальність брендів у маркетингових стратегіях / Д. А. Серб, Ю. Д. Городецький // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 123-125.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30306
Appears in Collections:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+28.03.2025-ЗБІРНИК Домінанти ТЕЗИ (перев 28.05)-123-125.pdf554,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.