Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30317
Title: Психографічний таргетинг у рекламі: персоналізація чи маніпуляція?
Authors: Боб, А. О.
Євсейцева, О. С.
Issue Date: 2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Боб А. О. Психографічний таргетинг у рекламі: персоналізація чи маніпуляція? / А. О. Боб, О. С. Євсейцева // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 102-104.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30317
Appears in Collections:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+28.03.2025-ЗБІРНИК Домінанти ТЕЗИ (перев 28.05)-102-104.pdf555,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.