Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30786
Title: Інтернет-технології як маркетинговий інструмент в діяльності підприємства
Other Titles: Internet technologies as a marketing tool in the activities of the enterprise
Authors: Шіковець, Катерина Олексіївна
Калимбет, Ігор Вікторович
Keywords: інтернет-маркетинг цифрові інструменти
веб-аналітика
маркетингова діяльність
інтернет-технології
web analytics
internet tools
marketing activities
Issue Date: 2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Калимбет І. В. Інтернет-технології як маркетинговий інструмент в діяльності підприємства : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / І. В. Калимбет ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2025. – 63 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі представлено теоретичні засади та практичні рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства шляхом впровадження інтернет-технологій. Розкрито сутність, класифікацію та функціональні можливості інтернет-інструментів у маркетинговій практиці. Визначено методичні основи застосування інтернет-технологій у системі маркетингового управління підприємством. Проведено аналіз діяльності компанії UBER Україна, зокрема здійснено PEST- і SWOT-аналіз, а також веб-аналітику офіційного сайту та сторінки в соціальній мережі Instagram. Запропоновано напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності на основі цифрових інструментів.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30786
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom075_Kalimbet_Shikovets.pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.