Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШіковець, Катерина Олексіївна-
dc.contributor.authorПлотніков, Олександр Володимирович-
dc.date.accessioned2025-08-11T11:50:28Z-
dc.date.available2025-08-11T11:50:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПлотніков О. В. Використання інструментів нейромаркетингу в дослідженні поведінки споживачів : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / О. В. Плотніков ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2025. – 63 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30806-
dc.description.abstractПлотніков О.В. «Використання інструментів нейромаркетингу в дослідженні поведінки споживачів», м. Київ – Рукопис. Кваліфікаційна робота на здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 Маркетинг. – Київський національний університет технологій та дизайну, м. Київ, 2025. У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено концептуальні засади, методологічні підходи та практичні аспекти впровадження нейромаркетингових технологій у діяльність рітейлових компаній в умовах цифрової трансформації економіки. Особливу увагу приділено аналізу взаємозв’язку між підсвідомими реакціями споживачів і ефективністю маркетингових комунікацій. У межах роботи здійснено теоретичне узагальнення поняття нейромаркетингу, визначено його ключові інструменти (eye-tracking, EEG, GSR, UX-оптимізація, A/B тестування) та охарактеризовано механізми їх впливу на поведінку споживачів. На основі емпіричного аналізу охоплення ринку українськими рітейловими компаніями, зокрема Rozetka, OLX, Prom та Epicentr Marketplace, ідентифіковано провідні практики застосування нейромаркетингу. Проведено SWOT-аналіз впровадження нейромаркетингу на прикладі компанії Rozetka, що дозволило виявити її сильні та слабкі сторони, зовнішні можливості і загрози. На основі результатів аналізу сформульовано стратегічні напрями розвитку та рекомендації щодо покращення маркетингових стратегій шляхом застосування нейротехнологій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectнейромаркетингuk
dc.subjectнейроповедінкаuk
dc.subjectрітейлuk
dc.subjectповедінка споживачівuk
dc.subjectцифрова трансформаціяuk
dc.subjectемоційний впливuk
dc.subjectUX-оптимізаціяuk
dc.subjectA/B тестуванняuk
dc.subjectперсоналізаціяuk
dc.subjectEEGuk
dc.subjecteye-trackinguk
dc.subjectаналітикаuk
dc.subjectneuromarketinguk
dc.subjectretailuk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.subjectemotional impactuk
dc.subjectdigital transformationuk
dc.subjectUX optimizationuk
dc.subjectA/B testinguk
dc.subjecteye-trackinguk
dc.subjectEEGuk
dc.subjectpersonalizationuk
dc.subjectanalyticsuk
dc.subjectneurobehavioruk
dc.titleВикористання інструментів нейромаркетингу в дослідженні поведінки споживачівuk
dc.title.alternativeThe use of neuromarketing tools in the study of consumer behavioruk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorPlotnikov, Olekcandr-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБМР- 21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorShikovets, Katerina-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Plotnikov_Shikovets.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.