Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30806
Назва: Використання інструментів нейромаркетингу в дослідженні поведінки споживачів
Інші назви: The use of neuromarketing tools in the study of consumer behavior
Автори: Шіковець, Катерина Олексіївна
Плотніков, Олександр Володимирович
Ключові слова: нейромаркетинг
нейроповедінка
рітейл
поведінка споживачів
цифрова трансформація
емоційний вплив
UX-оптимізація
A/B тестування
персоналізація
EEG
eye-tracking
аналітика
neuromarketing
retail
consumer behavior
emotional impact
digital transformation
UX optimization
A/B testing
eye-tracking
EEG
personalization
analytics
neurobehavior
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Плотніков О. В. Використання інструментів нейромаркетингу в дослідженні поведінки споживачів : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / О. В. Плотніков ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2025. – 63 с.
Короткий огляд (реферат): Плотніков О.В. «Використання інструментів нейромаркетингу в дослідженні поведінки споживачів», м. Київ – Рукопис. Кваліфікаційна робота на здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 075 Маркетинг. – Київський національний університет технологій та дизайну, м. Київ, 2025. У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено концептуальні засади, методологічні підходи та практичні аспекти впровадження нейромаркетингових технологій у діяльність рітейлових компаній в умовах цифрової трансформації економіки. Особливу увагу приділено аналізу взаємозв’язку між підсвідомими реакціями споживачів і ефективністю маркетингових комунікацій. У межах роботи здійснено теоретичне узагальнення поняття нейромаркетингу, визначено його ключові інструменти (eye-tracking, EEG, GSR, UX-оптимізація, A/B тестування) та охарактеризовано механізми їх впливу на поведінку споживачів. На основі емпіричного аналізу охоплення ринку українськими рітейловими компаніями, зокрема Rozetka, OLX, Prom та Epicentr Marketplace, ідентифіковано провідні практики застосування нейромаркетингу. Проведено SWOT-аналіз впровадження нейромаркетингу на прикладі компанії Rozetka, що дозволило виявити її сильні та слабкі сторони, зовнішні можливості і загрози. На основі результатів аналізу сформульовано стратегічні напрями розвитку та рекомендації щодо покращення маркетингових стратегій шляхом застосування нейротехнологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30806
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Plotnikov_Shikovets.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.