Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30845
Title: Синтез традицій і сучасності в дизайні: фірмовий стиль для грузинської пекарні «XATA PURI»
Other Titles: Synthesis of traditions and modernity in design: corporate identity for the Georgian bakery ‘Xata Puri’
Authors: Єжова, Ольга Володимирівна
Самсонідзе, Марія Сергіївна
Keywords: графічний дизайн
логотип
фірмовий стиль
шрифт
фірмові кольори
пакування
сувенірна продукція
фірмовий одяг
graphic design
logo
corporate identity
font
corporate colours
packaging
corporate clothes
souvenir products
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Самсонідзе М. С. Синтез традицій і сучасності в дизайні: фірмовий стиль для грузинської пекарні «Xata Puri»: кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / М. С. Самсонідзе ; наук. кер. О. В. Єжова . – Київ : КНУТД, 2024. – 113 с.
Abstract: В кваліфікаційній роботі розроблено унікальний фірмовий стиль для пекарні «Хата Puri». Досліджено та проаналізовано сучасні тенденції у фірмовому стилі, які дозволили зрозуміти важливість правильного поєднання візуальних елементів для формування його унікальної ідентичності та емоційного зв'язку із споживачами. Детально проаналізовано базові поняття, такі як: логотип, кольори, шрифти та їхню роль у створенні візуального ідентифікатора бренду. Розглянуто послідовність етапів розробки фірмового стилю та вибір програмного забезпечення для його створення. В результаті проведених досліджень, було отримано матеріали, що дозволили створити для пекарні «Xata Puri» фірмовий стиль з покращеними естетичними властивостями, який включає в себе такі елементи, як: логотип, візитки, сувенірна продукція, фірмовий одяг для працівників пекарні, фірмове пакування для продукції. Розроблений фірмовий стиль для пекарні «Хata Puri» буде акцентувати увагу на її унікальності та неповторності.
The qualification work develops a unique corporate identity for the Puri House bakery. Modern trends in corporate identity have been researched and analysed, which made it possible to understand the importance of the right combination of visual elements to form its unique identity and emotional connection with consumers. The basic concepts such as logo, colours, fonts and their role in creating a visual brand identifier are analysed in detail. The sequence of stages of corporate identity development and the choice of software for its creation are considered. As a result of the conducted research, materials were obtained that allowed to create a corporate identity for the bakery ‘Xata Puri’ with improved aesthetic properties, which includes such elements as: logo, business cards, souvenirs, branded clothing for bakery employees, branded packaging for products. The developed corporate identity for the Hata Puri bakery will focus on its uniqueness and originality.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30845
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Appears in Collections:Магістерський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KRM_022_Samsonidze_Yezhova.pdf2,87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.