Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHe, Qiying-
dc.contributor.authorKosenko, Danylo-
dc.date.accessioned2025-09-19T12:06:22Z-
dc.date.available2025-09-19T12:06:22Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationHe Q. Enhancing visitor engagement through digital Interaction: a case study of hkmoa's “art Personalised” exhibition / Q. He, D. Kosenko // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 21-24.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31039-
dc.description.abstractThe “Art Personalised” exhibition at the Hong Kong Museum of Art (HKMoA) utilizes digital interaction, specifically a personality test and tailored artwork recommendations, to enhance visitor engagement. This paper analyzes the effectiveness of this approach, drawing upon design principles and academic literature. The analysis focuses on the user experience (UX) of the personality test, the digital curation, and the overall impact, including a multisensory dimension and potential limitations.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectDigital Exhibition Designuk
dc.subjectUser Experience (UX)uk
dc.titleEnhancing visitor engagement through digital Interaction: a case study of hkmoa's “art Personalised” exhibitionuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-21-24.pdf483,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.