Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31039
Назва: Enhancing visitor engagement through digital Interaction: a case study of hkmoa's “art Personalised” exhibition
Автори: He, Qiying
Kosenko, Danylo
Ключові слова: Digital Exhibition Design
User Experience (UX)
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: He Q. Enhancing visitor engagement through digital Interaction: a case study of hkmoa's “art Personalised” exhibition / Q. He, D. Kosenko // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 21-24.
Короткий огляд (реферат): The “Art Personalised” exhibition at the Hong Kong Museum of Art (HKMoA) utilizes digital interaction, specifically a personality test and tailored artwork recommendations, to enhance visitor engagement. This paper analyzes the effectiveness of this approach, drawing upon design principles and academic literature. The analysis focuses on the user experience (UX) of the personality test, the digital curation, and the overall impact, including a multisensory dimension and potential limitations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31039
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 3_2025-21-24.pdf483,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.