Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31051
Назва: Emotional component in the formation of visual brand Identity
Автори: Krotova, Tetiana
Zhang, Yonghui
Ключові слова: Visual Elements
Emotional Connections
Brand Identity
Style
Development
Personalized Development
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Krotova T. Emotional component in the formation of visual brand Identity / T. Krotova, Y. Zhang // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 34-37.
Короткий огляд (реферат): This study focuses on enhancing the emotional connection between consumers and brands through visual elements, exploring their critical role in brand recognition and their impact on the development of brand style. Research indicates that emotional visual design can effectively elevate brand recognition and foster the personalized development of brand image. The study will delve into the composition of visual elements, the mechanisms of emotional connection formation, pathways to enhance brand recognition, and the influence on brand style development. By incorporating case studies, it aims to provide theoretical foundations and practical guidance for brands to construct emotional visual identity systems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31051
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 1_2025 (4)-34-37.pdf448,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.