Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Маргарита-
dc.contributor.authorСиленко, Юлія-
dc.date.accessioned2025-09-23T11:06:27Z-
dc.date.available2025-09-23T11:06:27Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationІванова М. 3D-mapping як інструмент брендингу та реклами / М. Іванова, Ю. Силенко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 86-89.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31104-
dc.description.abstractСтаття досліджує використання технології 3D-mapping як інструменту в рекламі та брендингу. Аналізуються кейс-приклади успішних рекламних кампаній, де 3D-mapping застосовувався для створення інтерактивних візуальних ефектів, що підвищують ефективність комунікації з аудиторією. Окрему увагу приділено впливу цієї технології на сприйняття бренду та розвиток його візуальної ідентичності. Використання 3D-mapping дозволяє брендам створювати незабутні враження та залучати нову аудиторію.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectвізуальні ефектиuk
dc.subjectпроекціяuk
dc.subject3D-mappinguk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectрекламаuk
dc.title3D-mapping як інструмент брендингу та рекламиuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-86-89.pdf663,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.