Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31104
Title: 3D-mapping як інструмент брендингу та реклами
Authors: Іванова, Маргарита
Силенко, Юлія
Keywords: візуальні ефекти
проекція
3D-mapping
брендинг
реклама
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Іванова М. 3D-mapping як інструмент брендингу та реклами / М. Іванова, Ю. Силенко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 86-89.
Abstract: Стаття досліджує використання технології 3D-mapping як інструменту в рекламі та брендингу. Аналізуються кейс-приклади успішних рекламних кампаній, де 3D-mapping застосовувався для створення інтерактивних візуальних ефектів, що підвищують ефективність комунікації з аудиторією. Окрему увагу приділено впливу цієї технології на сприйняття бренду та розвиток його візуальної ідентичності. Використання 3D-mapping дозволяє брендам створювати незабутні враження та залучати нову аудиторію.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31104
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 2_2025-86-89.pdf663,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.