Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYuan, Peijie-
dc.contributor.authorKrotova, Tetiana-
dc.date.accessioned2025-09-23T11:19:35Z-
dc.date.available2025-09-23T11:19:35Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationYuan P. Bamboo motif in brand identity designs / P. Yuan, T. Krotova // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 75-78.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31111-
dc.description.abstractThis research focuses on the development opportunities of the art design industry under the background of the BRI, and discusses how to promote the transformation of art design from "Made in China" to "Created in China" and create a Chinese art design brand with unique charm through in-depth excavation of Chinese traditional crafts and spiritual culture. The research takes bamboo as the theme, analyzes its aesthetic value and cultural symbolic significance in logo design, discusses the multiple values of bamboo as a renewable resource in ecological, economic and cultural aspects, and its important role in the BRI.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectCultural Differenceuk
dc.subjectBrand Image Designuk
dc.subjectThe Belt and Road Initiativeuk
dc.subjectPattern Designuk
dc.subjectSustainableuk
dc.titleBamboo motif in brand identity designsuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 1_2025 (4)-75-78.pdf424,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.