Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31179
Title: Формування та розвиток ідентичності бренду
Other Titles: Formation and Development of Brand Identity
Authors: Шевчук, Павло Дмитрович
Чичановська, Олександра Ігорівна
Keywords: бренд-ідентичність
стратегія бренду
цифровий маркетинг
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Чичановська О. І. Формування та розвиток ідентичності бренду : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / О. І. Чичановська ; наук. кер. П. Д. Шевчук ; рец. А. М. Орел. - Київ. КНУТД, 2025. – С. 73
Abstract: У кваліфікаційній роботі досліджено формування бренд-ідентичності продакшн-компанії "Omnicore", включаючи візуальні та вербальні елементи бренду і tone of voice. Проаналізовано поточний стан бренд-комунікації, виявлено проблеми та запропоновано рекомендації щодо покращення позиціонування бренду в цифровому середовищі.Ключові слова: бренд-ідентичність, стратегія бренду, цифровий маркетинг.
The qualification work investigates the formation of the brand identity of the production company “Omnicore”, including visual and verbal elements of the brand and tone of voice. The current state of brand communication is analyzed, problems are identified, and recommendations for improving brand positioning in the digital environment are proposed.Keywords: brand identity, brand strategy, digital marketing.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31179
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom 075_Chychanovska_Shevchuk.pdf1,69 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.