Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31183
Назва: | Розроблення програмних методів процедурної генерації на прикладі roguelike |
Інші назви: | Development of software methods of procedural generation on the example of roguelike |
Автори: | Астістова, Тетяна Іванівна Москаленко, Ігор Андрійович |
Ключові слова: | процедурна генерація procedural generation Unity, Bifrost геймдев випадкова генерація dungeon generation генерація рівнів roguelike ігрові рівні random generation gamedev game levels |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Москаленко І. А. Розроблення програмних методів процедурної генерації на прикладі roguelike : кваліфікаційна магістерська робота за спеціальністю 122 "Комп’ютерні науки" / І. А. Москаленко ; наук. кер. Т. І. Астістова. – Київ : КНУТД, 2024. – 75 с. |
Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній роботі було розроблено програму що використовує методи процедурної генерації для автоматизованого процесу створення унікального контенту. Програма використовує алгоритми для псевдовипадкової генерації для спрощення процесу розробки та підвищення унікальності генерованого контенту в процесі експлуатації. Реалізовано виконання програми, заснованої на принципах жанру roguelike, в основі якого лежить псевдовипадкова генеративність. Розробка базується на кількох основних методах, які застосовуються у різних аспектах генерації, але об’єднані в одній програмі для покращення генеративних особливостей. Ключові слова: процедурна генерація, roguelike, ігрові рівні, генерація рівнів, dungeon generation, випадкова генерація, геймдев, Unity, Bifrost, C# ABSTRACT Moskalenko I. A. Development of software methods of procedural generation on the example of roguelike. Qualification work in the specialty 122 – “Computer Science” – Kyiv National University of Technology and Design, Kyiv, 2024. In qualification work, a program utilizing procedural generation methods for automating the creation of unique content was developed. The program employs algorithms for pseudorandom generation to streamline the development process and enhance the uniqueness of generated content during operation. The program's implementation is based on the principles of the roguelike genre, which relies on pseudorandom generation as its foundation. The development integrates several core methods in various generation aspects, unified within a single program to improve generative capabilities. Keywords: procedural generation, roguelike, game levels, level generation, dungeon generation, random generation, gamedev, Unity, Bifrost |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31183 |
Faculty: | Інститут інженерії та інформаційних технологій Факультет мехатроніки та комп'ютерних технологій |
Department: | Кафедра комп'ютерних наук |
Розташовується у зібраннях: | Магістерський рівень |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПЛАГІАТ Диплом_Москаленко Ігор_МгІТ1-23.pdf | 1,8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.