Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31184
Title: Розробка інформаційно-пошукової системи для покращення роботи з клієнтами
Other Titles: Topic Development of an information retrieval system to improve customer service
Authors: Астістова, Тетяна Іванівна
Бученко, Олександр Євгенійович
Keywords: чат-бот
мобільний додаток
API
JSON
Python
месенджери
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Бученко О. Є. Розробка інформаційно-пошукової системи для покращення роботи з клієнтами : кваліфікаційна магістерська робота за спеціальністю 122 "Комп’ютерні науки" / О. Є. Бучленко ; наук. кер. Т. І. Астістова. – Київ : КНУТД, 2024. – 75 с.
Abstract: Робота присвячена аналізу використання інформаційно-пошукових систем в бізнес цілях. Під час роботи був розроблений чат-бот, який має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, що дозволяє клієнтам легко знаходити потрібну інформацію. Для реалізації поставленого завдання було обрано сучасний і зручний інструмент AIogram API, який є бібліотекою для створення асинхронних чат-ботів у месенджері Telegram. Мова програмування Python була використана для написання коду бота завдяки її простоті, універсальності та великій кількості готових рішень у вигляді бібліотек. Для збереження і передачі даних між ботом та сервером було використано формат JSON, який забезпечує ефективну взаємодію між сервісами і дає змогу працювати з великими обсягами даних без втрати продуктивності. Робота детально аналізує сучасні тенденції впровадження чат-ботів у бізнесі та їх вплив на автоматизацію процесів. Ключові слова: чат-бот, API, Python, месенджери, JSON, мобільний додаток.
The thesis is devoted to the analysis of the use of information retrieval systems for business purposes. During the work, a chatbot was developed that has an intuitive interface that allows customers to easily find the information they need. To realize the task, we chose a modern and convenient tool AIogram API, which is a library for creating asynchronous chatbots in the Telegram messenger. The Python programming language was used to write the bot code due to its simplicity, versatility, and a large number of ready-made solutions in the form of libraries. The JSON format was used to store and transfer data between the bot and the server, which ensures efficient interaction between services and allows working with large amounts of data without losing performance. The paper analyzes in detail the current trends in the implementation of chatbots in business and their impact on process automation. Keywords: chatbot, API, Python, messengers, JSON, mobile application.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31184
Faculty: Інститут інженерії та інформаційних технологій
Факультет мехатроніки та комп'ютерних технологій
Department: Кафедра комп'ютерної інженерії та електромеханіки
Appears in Collections:Магістерський рівень



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.