Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31201
Назва: Елементи українського етносу як основа для сучасного брендингу та фірмового стилю
Автори: Бердинських, Святослав
Білецька, Вікторія
Ключові слова: графічний дизайн
айдентика
етнодизайн
культура
фірмовий стиль
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Бердинських С. Елементи українського етносу як основа для сучасного брендингу та фірмового стилю / С. Бердинських, В. Білецька // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 215-217.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто можливі напрямки інтеграції українських етнічних елементів в сучасний графічний дизайн, використання етнічних елементів як джерела натхнення для розробки фірмового стилю, а також способи поєднання традиційних мотивів із сучасними.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31201
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-215-217.pdf550,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.