Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31210
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безугла, Руслана | - |
dc.contributor.author | Горчинський, Ігор | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-26T11:37:15Z | - |
dc.date.available | 2025-09-26T11:37:15Z | - |
dc.date.issued | 2025-04-04 | - |
dc.identifier.citation | Безугла Р. Сучасні графічні інструменти проєктування 3D персонажів / Р. Безугла, І. Горчинський // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 233-235. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31210 | - |
dc.description.abstract | В роботі здійснено аналіз значення ролі скелета як інструмента проєктування при розробці 3D персонажів для комп’ютерних ігор. Розглянуто проблематику та специфіку використання скелету в розробці 3D персонажів для ігрових проєктів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | game design | uk |
dc.subject | ігрова індустрія | uk |
dc.subject | 3D | uk |
dc.subject | персонаж | uk |
dc.subject | комп’ютерні ігри | uk |
dc.subject | ригінг | uk |
dc.title | Сучасні графічні інструменти проєктування 3D персонажів | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.conference.location | Київ | - |
local.conference.date | 2025-04-04 | - |
local.conference.name | Актуальні проблеми сучасного дизайну | - |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Том 2_2025-233-235.pdf | 578,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.