Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31210
Title: Сучасні графічні інструменти проєктування 3D персонажів
Authors: Безугла, Руслана
Горчинський, Ігор
Keywords: game design
ігрова індустрія
3D
персонаж
комп’ютерні ігри
ригінг
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Безугла Р. Сучасні графічні інструменти проєктування 3D персонажів / Р. Безугла, І. Горчинський // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 233-235.
Abstract: В роботі здійснено аналіз значення ролі скелета як інструмента проєктування при розробці 3D персонажів для комп’ютерних ігор. Розглянуто проблематику та специфіку використання скелету в розробці 3D персонажів для ігрових проєктів.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31210
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 2_2025-233-235.pdf578,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.