Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31226
Назва: Тенденції в розробках фірмового стилю кінофестивалів
Автори: Сидоренко, Андрій
Гавріна, Ольга
Ключові слова: Фірмовий стиль
аудиторія
кінофестиваль
тенденції
дизайн
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Сидоренко А. Тенденції в розробках фірмового стилю кінофестивалів / А. Сидоренко, О. Гавріна // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 312-315.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні проаналізовано сучасні тенденції у розробці фірмового стилю для кінофестивалів. З’ясовано, що кожна мистецька подія потребує індивідуального підходу до візуальної айдентики, який враховує її специфіку, місію та цінності. Розглянуто ключові дизайнерські стратегії, що визначають візуальний стиль та способи комунікації з аудиторією. Проаналізовано успішні приклади застосування цих тенденцій на прикладі провідних світових кінофестивалів. Установлено, що цілісна й візуально виразна айдентика здатна сформувати стійкий емоційний зв’язок з аудиторією та посилити впізнаваність події у культурному середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31226
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-312-315.pdf575,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.