Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31244
Назва: Цифрові технології у дизайні плаката
Автори: Єжова, Ольга
Титаренко, Олександра
Ключові слова: графічний дизайн
друк
плакат
цифровізація
цифрові технології
плакатне мистецтво
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Єжова О. Цифрові технології у дизайні плаката / О. Єжова, О. Титаренко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 273-275.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз впливу цифрових технологій на створення плакатів. Дослідження включає огляд першої появи плаката, його розповсюдження та значення цифровізації для плакатного мистецтва. Розглянуто приклади впливу нових технологій у різні періоди часу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31244
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-273-275.pdf623,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.