Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31268
Назва: Мінімалізм у дизайні сучасного логотипу
Автори: Слівінська, Аліна
Леонова, Катерина
Ключові слова: логотип
айдентика
мінімалізм
брендинг
дизайн
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Слівінська А. Мінімалізм у дизайні сучасного логотипу / А. Слівінська, К. Леонова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 342-345.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз особливостей стилю мінімалізму сучасних логотипів всесвітньо відомих компаній. Дослідження містить огляд основних змін в айдентиці: від складних композицій до простих та лаконічних форм. Визначено основні тенденції та фактори, що сприяли поширенню мінімалізму в дизайні сучасного логотипу. Наведено приклади трансформації логотипів до набуття ознак стилю мінімалізму.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31268
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 2_2025-342-345.pdf500,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.