Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31270
Title: Проблема визначення поняття «фірмовий стиль»
Authors: Слівінська, Аліна
Малига, Софія
Keywords: фірмовий стиль
графічний дизайн
айдентика
брендинг
Issue Date: 4-Apr-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Слівінська А. Проблема визначення поняття «фірмовий стиль» / А. Слівінська, С. Малига // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 346-347.
Abstract: У роботі аналізується зміст поняття фірмовий стиль, порівнюється ознаками змісту понять айдентика та брендинг для ефективного засвоєння категоріально-понятійним апаратом графічного дизайну.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31270
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Том 2_2025-346-347.pdf561,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.