Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаура, Аліна-
dc.contributor.authorЯкименко, Дар’я-
dc.date.accessioned2025-10-01T07:26:11Z-
dc.date.available2025-10-01T07:26:11Z-
dc.date.issued2025-04-04-
dc.identifier.citationШаура А. Дизайн текстильного принту як носій візуального коду бренду / А. Шаура, Д. Якименко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 420-423.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31280-
dc.description.abstractРобота присвячена ролі текстильних принтів у формуванні візуальної айдентики модних брендів. Визначено, що принт виконує не лише декоративну функцію, а й слугує засобом комунікації, передаючи цінності та філософію бренду. Досліджено основні дизайнерські підходи до створення принті.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectпринтuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectмодаuk
dc.titleДизайн текстильного принту як носій візуального коду брендуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2025-04-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 1_2025 (4)-420-423.pdf641,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.